Jaką spółkę marketingową najlepiej założyć w Hiszpanii?

Każde państwo posiada swoje własne rozwiązania w kwestii podatków czy księgowości. Dlatego też chcąc założyć firmę poza granicami kraju trzeba zacząć pozyskiwać informacje o tym, jak to wygląda w państwie, do którego będziemy chcieli się udać. O ile rodzaj możliwych podmiotów, jakie można zarejestrować chociażby w Hiszpanii może być podobny do tego, co znamy z Polski, o tyle wiele rzeczy po drodze może nas zaskoczyć- zarówno pozytywnie jak i negatywnie.

Dlatego też dla wielu osób założenie spółki w Hiszpanii albo też rejestracja jednoosobowej działalności gospodarczej to trudne tematy, w przypadku których konieczne okazuje się wsparcie specjalistów. Ze względu na to, że taka specjalistyczna pomoc może się też okazać konieczna w przypadku prowadzenia księgowości nowego podmiotu, wielu przyszłych przedsiębiorców zwraca się do  Gestoria Ramon Santafe S.L.P– firmy, która specjalizuje się w rachunkowości, podatkach, a także w doradztwie biznesowym związanym z prowadzeniem firmy w Hiszpanii.

 

Jeśli spółka- trzeba zdecydować się na jeden z jej rodzajów

 

Tak jak i w Polsce, spółka informatyczna czy jakakolwiek inna, może przyjąć bardzo różną formę. W Hiszpanii formy spółek przede wszystkim różnicuje to, jaki kapitał minimalny musi posiadać taki podmiot, aby mógł zostać zarejestrowany. Cechą charakterystyczną może być też to, czy udziały w takiej spółce dzielą się na wszystkich akcjonariuszy w równym stopniu. W końcu- tak naprawdę jedną z najważniejszych spraw- jest to, w jakim zakresie akcjonariusze odpowiadają za spółkę. W tej z ograniczoną odpowiedzialnością- która jest jedną z popularniejszych w Hiszpanii- akcjonariusze odpowiadają jedynie do wielkości kapitału spółki, a ich odrębne majątki nie mają tutaj znaczenia. W Hiszpanii, obok spółki z ograniczoną odpowiedzialnością mamy również spółkę akcyjną, komandytową, a także prawo przewiduje specjalne przepisy w sytuacji, kiedy w Hiszpanii ma powstać oddział jakiejś firmy lub jej przedstawicielstwo.